Klacht: betalingsregeling

op 15 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb nou al een tijdje een dossier lopen bij ggn en wat is het toch een vervelend gerechtsdeurwaarders kantoor. er is zoveel chaos en er worden bepaalde afspraken niet in het systeem geplaatst. ik heb een regeling van 100,- en vorige maand moest ik het in drieen betalen, omdat er wat misging met uitbetalingen van mijn bijbaantje. prima dat mocht allemaal, maar dit is helemaal niet in het systeem gezet..waardoor ze nou mijn begalingsregeling zonder pardon hebben gestopt en claimen ze daarnaast ook nog eens dat ik iedere maand te laat ben terwijl mijn betaaldatum op de 9e staat in plaats van het einde van de maand..ook weer een zoveelste afspraak die goedgekeurd werd per telefoon, maar een ander grof persoon die er werkt er zo overheen kijkt. word er zo moe van. en al helemaal erg is dat de vrouw die ik heb gesproken voor het laatst geen enkel antwoord op mijn vragen kan geven en alleen herhaalt dat ik geen betaalregeling meer krijg omdat het misloopt… heb ik voor 35 minuten in de wacht gestaan om dat 30x te horen?

ik betaal nu al een paar maanden netjes mijn bedrag en omdat zij iets niet goed in het systeem hebben geplaatst krijg ik het nou over me heen ook. op mijn bezwaar gaan ze ook al niet in. dus vandaar mijn klacht tegen GGN

Gewenste Oplossing:

als ik per MAIL een bericht krijg dat mijn betaalregeling word hervat ben ik tevreden en een excuus. ik snap best dat het ook maar mensen zijn die daar werken, maar het gaat hier om iets belangrijks waar ik dus nu schuldig aan ben. maar het is al de zoveelste keer met ggn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 16 juni 2016 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer /mevrouw,
Wij hebben uw verzoek voor een betalingsregeling in behandeling genomen. Wij hebben de klacht met u telefonisch bespreken en u heeft per e-mail een reactie ontvangen van ons kantoor. Wij vertrouwen erop dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Onze excuses voor de ontstane onduidelijkheid.
Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door nkh.