Klacht: betalingsregeling

op 14 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een brief ontvangen waarin wordt aangegeven dat ik een termijn niet heb voldaan. Vanwege privéomstandigheden en het niet ontvangen van een herinnering ben ik dit vergeten. Ook stonden er geen termijnen open in Mijn Incasso.
De eerste maand ontving ik wel een mail met het verzoek om een termijn te betalen. Ik heb vrijdag en gisteren geprobeerd om contact op te nemen dit was helaas niet gelukt vanwege de lange wachtrijen.

Gewenste Oplossing:

Als ik per mail wordt benaderd om de regeling voort te zetten of een nieuwe regeling af te spreken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 14 juni 2016 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het bericht van de klager betreft geen klacht maar een verzoek tot het hervatten van de regeling. Er is gekeken naar de geschiedenis inzake de vordering. GGN heeft besloten dat de klager een nieuwe regeling mag krijgen. De persoon op wiens naam het dossier staat blijft zelf verantwoordelijk voor tijdige betalingen. Er is een bevestiging per email verzonden.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruub0301