Klacht: Betalingsklacht

op 26 januari 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik had me aangemeld via de huurstunt voor een woning die ik tijdelijk zocht een maastricht voor een periode van maand. Ik moest hiervoor 25 € betalen dat had ik gedaan ik was vergeten om mij uit te schrijven waardoor ik nog een factuur moest betalen want mij opzeggen 2 Dagen later bij huurstand binnen was ik heb dat ook maar betaald om van gezeur af te zijn en nu heb ik een brief gehad van billink dat ik ook nog kosten moet betalen omdat ik die laatste bedrag te laat betaald heb. Wat moet ik nu doen?
Ik vind dit een grote oplichting.
Mvg

Dat billink de kosten die ontrecht in rekening gebracht is gaat crediteren. Want ik heb geen enkele betalingsherenering of aanmaning gehad.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Hoseini, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 12:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jamilhoseini