Klacht: betalingsherinnering DT.30-06-2017

op 30 juni 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Reeds eerder betaalde ik bedragen van € 250,00 op 29-05-2017
maar dit werd weer door jullie terug gestort op 01-06-2017
En een bedrag van € 99,00 op 23-05-2017
ook dit werd terug gestort op 26-05-2017
De betalingen zijn per ING bank gedaan
Hierover belde ik met Energie Direct, maar helaas kon ZIJ mij hierover niet uit- leggen!?Door deze FOUTEN die door jullie zelf gemaakt zijn,sturen jullie mij een aanmaning met de mededeling dat ik het (verschuldigde)bedragen alsnog moet betalen en een boete zal ontvangen indien dit niet op tijd betaald wordt.Nou dit vind ik “echt ONRECHTVAARDIG”!Alsnog vraag ik jullie om deze situatie te bekijken.en afziet van de boete.Ik hou me Netjes en schrijf jullie een heel nette brief,geen schuttingstaal of scheldwoorden.Maar inwendig ben ik geneigd …..??!.

In afwachting op jullie antwoordt,

Met vriendelijke groet,
Mevr.W.J.L.Smith. Relnr: 0132213416 Kenm:DP18 0001
1684

Gewenste Oplossing:

nvt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 03 juli 2017 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Meithy