Klacht: Betalingsachterstand? ?

op 22 mei 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg per mail dat ik betalingsachterstand heb terwijl alles op tijd wordt betaald, elke keer krijg wat anders er word bij oxxio niet goed gecommuniceerd ik hoop dat u uw administratie goed controleerde voordat u mij brieven opstuurt.

A El Merrun
Raam 306a
2801vt Gouda
0626093054

Gewenste Oplossing:

Ik wel dat ik gebeld worden door uw collega om dit te bespreken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 23 mei 2016 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw El Merrun,

Ik kan me goed voorstellen dat u ons vraag om een opheldering over je betalingen. Het is helaas niet mogelijk om telefonisch contact met je op te nemen hierover. Natuurlijk kun je wel telefonisch contact met ons opnemen. Je hebt op dit moment een openstaande saldo en deze bestaat uit een deel van de jaarnota en extra kosten.

Ik vertrouw erop dat onze uitleg duidelijk is.

Met vriendelijke groet,

Esther
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Abdelal