Klacht: Betalingsachterstand 2009

op 10 mei 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Goedenavond zojuist een brief ontvangen waarin staat dat ik een betalingsachterstand heb bij kpn, gelijk contact opgenomen met kpn en zei bevestigde mij dat dit absoluut niet aan de orde is, ik heb al meerdere problemen gelezen mbt vesting finance. Ook attenderen ze der mij op dat ze al meerdere malen contact hebben gezocht dmv brieven, deze brief is de eerste die ik van hun ontvang, Het zou om een schuld gaan van 116.52 uit het jaar 2009.Ik ben al jaren klant van kpn en betaal altijd op tijd dit bevestigd kpn mij ook. Van een dergelijke schuld weet kpn niks van af. wel heel proffesioneel om bij een storting van 50 euro het bedrag met 15 euro te verhogen als zijnde dank dit stond vermeld in hun zeer amateuristische flyer haha schandalige organisatie

Een specificatie van de originele nota en de daarbij behorende aanmaningen die hun zo gezegd meerde malen hebben gestuurd

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 23 mei 2016 om 16:04 geantwoord