Klacht: betalings regeling

op 11 april 2011 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

mondelinge afspraak die niet word nageleeft en die word verdraaid terwijl ik de mondelinge op 7 april op 8 april het bedrag van 193.25 heb betaald de incasso bureau in kwestie heeft kontakt gehad met n ambtenaar van de gemeente zoetermeer begin maart en t incasso bureau is akkoord gegaan met de voorgestelde bedrag!
volgens de incasso bureau heb ik n brief gehad op 24 maart waarin het bedrag van 238.12 stond vermeld , dit is echter niet t geval

dat t bedrag van 44,87 niet voor mijn rekening kom

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:55 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Meere,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door jackmeere