Klacht: Betalings

op 19 juni 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een betalingsregeling gehad bij direct pay. De eerste betaling ik heb een week te laat betaald. (Dus eerste keer gebeurt) Plaats van 07-06-2017 op 14-06-2017. Op 15-06-2017 heeft de openstaande factuur van €955 webcasso overgenomen. Er is geen meer mogelijkheden om een betalingsregeling af te spreken, en dit bedrag kunnen we niet in een keer betalen en willen ze het binnen een week hebben.

Op de pagina van directpay dit staat

Indien u bij DirectPay voor dezelfde vordering al twee maal eerder een betalingsregeling bent overeengekomen, is het niet meer mogelijk om hiervoor nogmaals een regeling te treffen. In alle andere gevallen behoort het treffen van een betalingsregeling tot de mogelijkheden.

Bij ons is alleen maar 1 maal gebeurt dit…

Gewenste Oplossing:

Met een betalingsregeling bij webcasso met 100eur/maand

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 20 juni 2017 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Pinkeltje83