Klacht: betalingen/rente

op 02 maart 2017 over Qander in de categorie Leningen

Ben jaren bezig om af te betalen maar met die rente schiet het niet op, ook nadat ik iets verhoogde het bedrag per maand een jaar door met die betalingen en niet meer kan[verhogen] ik niet betalen.Maar ik ben nog jaren bezig zo te zien, dit klopt niet die rente die ze vragen.

Als ze hun rente verlagen! ook zelfs met terug werkende kracht.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Qander over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Qander in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Qander

Heeft op 20 maart 2017 om 10:46 geantwoord

Heeft op 22 maart 2017 om 11:01 geantwoord

Ik heb als laatste X rond Mei `14 iets van 500,- opgenomen, maar na een jaar heb ik bedrag verhoogd, dat ik 95,- per maand betaald voor Qander 75,- Primeline 20, als je uitrekend de 75 is het per jaar 900.- betaald euro 500, euro is er totaal afgaan en de rest is naar de rente dat is 390, euro.....?????? ik snap het niet, jullie klacht.nl???? met een WAO uitkering, nu dat ook weer alles omhoog gaat en weinig WAO erbij krijgt. en met die oplossing moet je alles [prive gegevens] geven.sorry hoor!...er was een tijd geleden ook aan Kassa [tv=programma] ook klachten gekomen over die rente. wist ik maar bij welke andere bureau die minder rente vraag!?????aangezien als je in de WAO zit niet mag lenen. dus doordat alles duurder word en nu al zit te beknibbelen alleen niet op mij kat die al oud is.

Alle klachten die gemeld zijn door C.ten Have
x