Klacht: Betaling wordt vastgehouden en reageren niet meer op Berichten

op 31 juli 2020 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Hallo
ik heb koop en verkoop via ebay maar elke betaling wat er binnen komt wordt vastgehouden heel vreemd .
Ene keer wordt vastgehouden andere keer weer niet ik snap niet hoe het kan en ze reageren niet als ze reageren dan geven ze geen antwoord op mijn vragen ben al meer dan 3 weken bezig met hun te contacteren
het is toch te gek voor worden dat ze niet eens contact opnemen ECHT BELACHELIJK PAYPAL

Gewoon reageren en niet ene keer bedrag vasthouden dan weer niet en overschrijven naar bank rekening is officieel 1-2 dagen het staat 1-2 dagen kijk ik dag later staat 3-5 dagen zonder door te geven gewoon eigen regels maken

ik wil graag dat ik mijn geld ontvang en alles is verzonden tot nu toe geen geschil gehad alles heb ik verzonden briefpost zonder tracktrace

Graag wil ik mijn geld waar ik recht op heb

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Reactie van de melder van de klacht murat7575

3 maanden geleden - dit kreeg ik als antwoordt : Teneinde een veiligere community voor online betalingen te creëren, hebben we het geld van uw betaling opzij gezet, in uw saldo in behandeling. Wellicht is de reden hiervoor dat het risico in verband met deze betaling hoger dan gemiddeld is. Zolang er geen problemen met de transacties zijn, ontvangt u het geld binnen 21 dagen of eerder. Normaal gesproken hebt u toegang tot deze in behandeling zijnde betalingen na: maximaal 21 kalenderdagWE ZIJN AL LANG 21 DAGEN VOORBIJ NOG STEEDS GEEN GELD !!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door murat7575