Klacht: Betaling via Billink over een product wat nooit ontvangen is.

op 28 september 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Heb bij SanaPura Garcinia besteld.
Via Billink de betaling geregeld.

Heb netjes 1 product thuis gestuurd gekregen, en via de link in de mail van Billink betaald.
Na een aantal maanden kreeg ik van Billink een aanmaningsbrief met daarin een betaal verzoek.
Omdat ik al betaald had, heb ik contact gehad met Bilink. Ze zouden het nakijken en kreeg netjes een mail terug dat het niet helemaal goed gegaan was en dat ik de brief als niet verstuurd kon beschouwen.
Weer een paar weken later heb ik een aanmaningsbrief van CIB gekregen.
Nu blijkt dat het product 2x opgestuurd is. Ik heb 1 potje ontvangen en betaald. Heb dat 2e potje nooit gezien.

Niemand schijnt dit te kunnen oplossen voor mij, maar moet ondertussen €100 betalen voor iets wat ik niet gehad heb.

Ik zou graag zien dat het opgelost gaat worden. Dus dat ik niet hoef te betalen voor iets wat ik niet gehad en besteld heb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 28 september 2017 om 10:31 geantwoord

Beste Astrid,

Vervelend dat je vanuit Billink verkeerd geïnformeerd bent over de openstaande facturen! In de tussentijd is het dossier gesloten door de webshop bij het incassobureau. Dat betekent dat er geen kosten meer open staan en het probleem hiermee verholpen is.

Mocht je hierover nog vragen hebben, horen wij dat graag.

Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door avhaastrecht