Klacht: betaling van zorg met verblijf

op 19 november 2009 over CAK in de categorie Overheid

Mijn schoonvader heeft van januari 2007 tot juli 2009 in een zorginstelling gezeten.
Hij is in juli j.l overleden.
Nu hebben wij in al die jaren niet betaald aan het cak omdat we wel een beschikking hebben gekregen. Deze betaald en weer voledig terug gekregen in 2007.
Ik heb in het jaar 2008 zelf iedere maand gebeld met het cak waar de beschikking bleef.
Iedere keer beloofde ze deze te sturen. Daarna nooit meer gebeld. Ik dacht ze zoeken het maar uit.
In november 2009 kreeg ik een telfoontje met de mededeling dat ik voor mijn schoonvader i.p.v. 2007-2008-2009 moest betalen alleen 2008-2009 moest betalen. 2007 werd kwijt gescholden omdat wij zelf in 2008 iedere maand gebeld hebben met het cak.
Ik vind dit een goede actie en een compliment waard.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 28 november 2016 om 15:30 geantwoord

Deze \"klacht\" heeft in ons account gestaan als compliment. Sinds de verandering in klacht.nl staat dit bericht er nu in als openstaande klacht. Bij dezen sluiten wij daarom deze klacht (compliment). Heeft u vragen of opmerkingen kijk op onze website www.hetcak.nl voor alle mogelijkheden om contact met ons op te nemen

Alle klachten die gemeld zijn door geloo001