Klacht: Betaling van een telefoonhoesje gedaan,,en nu beslag nop uitkering

op 15 november 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Aan Afterpay afd Klantenservices 15-11-2016

Ik heb in 2014 een telefoonhoesje bij jullie besteld ,ontvangen en betaald,,,,Ordernummer:ORD703881
Toch ben ik nu twee jaar lang bestookt met brieven van jullie,,,Incassos,,,,gerechtsdeurwaarder,,,beslag op mijn uitkering
Wat heb ik Gedaan
Gebeld met jullie Depo,,,Moniek Kolle te Heerenveen
dd 14 Dec 2014,,,,9 Maart 2016,,,,30 Maart 2016,,,31 Augustus 2016
Moniek geeft te kennen dat de betaling wel degelijk is gedaan via de bankrekening van mijn vriendin
Nu ben ik er dan ook helemaal klaar mee
En vraag u met spoed een oplossing te zoeken voor dit in en in Trieste verhaal ,,,,het kan niet zo zijn dat er zonder aanleiding nu een bedrag moet worden betaald van ver boven de 800 euro,,
Tevens wil Moniek Kolle haar fout niet herstellen,,,
Ik vraag u om met spoed in deze vervelende situatie een oplossing te brengen
Tevens kan het niet zo zijn dat een mens hun betaling heeft gedaan,,,,,
En twee jaar wordt bestookt met brieven,,dreigementen,,,,post wordt op het verkeerde adres bezorgt,,dagvaarding op het verkeerde adres bezorgt
Al met al zeer vervelend,,,,,,
En dat alleen omdat Mevr Kolle,,,,geen bericht wil geven aan de incasso dat de nota is betaald
Nogmaals ik vraag u,,,,met SPOED een oplossing te zoeken en te brengen
Anders ben ik genoodzaakt de openbaarheid opo te zoeken!!!!
Tevens overweeg ik een Schadevergoeding voor al het leed wat mij door uw Firma is aan gedaan
Ik wil voor 16 November 2016 s,middags 5 uur een
oplossing en tevens het beslag van mijn uitkering

HTM Dragstra
Sallandlaan 19
8443BC
Heerenveen

Als dit alles eens stopt naar twee jaar bellen met u weknemer Moniek Kolle
En het beslag van mij uitkering af is
Tevens deze laster nu al meer dan twee jaar op houd

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 november 2016 om 11:47 geantwoord

Heeft op 30 november 2016 om 17:38 geantwoord

Graag ontvang ik schriftelijk per post de oplossing van u Afterpay en Webcaso. ...Daar ik dit alles voor eens en altijd wil afsluiten
Tevens lijkt het mij normaal als een betaling is gedaan...dat er een exusses wordt gedaan door u
U bent de opdrachtgever geweest...en er is een rechtzaak geweest...waarbij de dagvaarding niet op het juiste adres is gebracht
En dan nota bene over iets wat al lang en breed betaald was
Ik hoop spoedig van u een brief te ontvangen via de post
Hoogachtend HTM DRAGSTRA
Sallandlaan 19
8443BC
HEERENVEEN

Reactie van de melder van de klacht Lianca

1 week geleden - Goedenavond We zijn nu 1 December en ik wordt vandaag tot twee maal toe..bestookt met telefoontjes van Webcasso Nogmaals ik wil schriftelijk van u allen...Afterpay. ..Webcaso. ..En u in de eerste plaats.. Dus een brief ontvangen...met de gang van zaken betreffende het beruchte Telefoonhoesje... Dat alles ingetrokken is...kan ook niet anders het is betaald pffff Verder heb ik niets aan deze telefoontjes Mijn adres is u Bekend Voor de duidelijkheid H T M Dragstra Sallandlaan 19 8443BC Heerenveen

Bericht van Directpay

1 week geleden - Geachte heer Dragsta, Van Webcasso hebben wij vernomen dat zij een u excuus brief hebben verstuurd. Deze zult binnen enkele dagen in uw brievenbus ontvangen. Onze oprechte excuses. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen dan kunt u gerust contact met Webcasso opnemen. Met vriendelijke groet, Directpay Services B.V

Alle klachten die gemeld zijn door Lianca