Klacht: betaling retourneren

op 11 mei 2020 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Had geboekt voor 4 personen retour-vlucht Seychellen Mahe, vertrek 25 april retour 4 mei.
Ondanks vele pogingen contact te maken: niet mogelijk. Wel bericht ontvangen van hen, dat de boel wordt onderzocht, maar nog steeds: geen bericht, geen contact mogelijk, geen geld retour!!

Van: Gate1.nl
Verzonden: woensdag 15 april 2020 13:09
Aan: antonia bolle
Onderwerp: Belangrijke informatie over je boeking – Gate1.nl

Trip-ID: 5468872

Beste antonia bolle,

Eén of meerdere vluchten in je boeking zijn geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij. Het is hierdoor niet mogelijk om te reizen. We kunnen je momenteel helaas geen alternatieven aanbieden. Ben je reeds op bestemming? De Nederlandse overheid heeft een platform opgezet om gestrande reizigers te helpen. Wij kunnen je gezien de omstandigheden niet assisteren.

Wat gebeurt er nu mijn vluchten zijn geannuleerd?
Onderstaand proces wordt door ons in gang gezet. Je hoeft zelf geen actie te ondernemen.
1. Wij hebben bericht ontvangen van annulering vanuit de luchtvaartmaatschappij.
2. Wij checken bij de luchtvaartmaatschappij of je in aanmerking komt voor een restitutie.
3. Je ontvangt later van ons een email over de status.
Vanwege de extreme drukte duurt het momenteel enkele weken voordat wij je een update sturen. Wij vragen je geen contact met ons op te nemen en het initiatief bij ons te laten.

Graag maken we je erop attent dat additioneel aangekochte productendiensten niet restitueerbaar zijn, daar de betrokken dienstverlener dit niet toelaat. Eventuele stoelreserveringen, verzekeringen en andere services, komen hiermee te vervallen.

We danken je voor je begrip en medewerking in deze uitzonderlijke situatie.

Team Gate1.nl
Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Antwoorden op dit bericht worden niet gelezen. U kunt de antwoorden op de meest gestelde vragen vinden in de FAQ sectie op onze website. Informatie over uw boeking vind u terug in uw MijnGate1 omgeving.

© 2020 Gate1.nl
Privacy statement | Algemene voorwaarden

als geld retour komt!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gate1.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gate1.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door