Klacht: Betaling openstaand bedrag

op 30 september 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb een tijd geleden een aankoop gedaan met Afterpay en ben hierbij te laat geweest met betalen. Zodanig dat de betaling overgeleverd werd aan Directpay. Ik heb een brief thuis gehad hiervan, en vervolgens twee keer een mail gestuurd of er een betalingsregeling getroffen kon worden. Op beide mails kreeg ik een automatische mail terug, over het feit dat ze het druk hebben en dat het langer kan duren dan normaal voordat ik antwoord zou krijgen op mijn mails. Ik heb nooit antwoord gehad op de mails die ik gestuurd heb en nu kreeg ik afgelopen vrijdag ineens een brief thuis van Webcasso over een dagvaarding. Ik moet een bedrag van €884,13 betalen, 2 werkdagen vóór 19-10-2017. Voor mij is dit een groot bedrag en daarom heb ik meerdere malen gevraagd om een betalingsregeling. Maar hier werd dus niet op gereageerd. Ik ben zeer ontevreden over deze manier van doen. Ik wil heel graag alsnog een betalingsregeling treffen en hoop dat webcasso hier aan mee werkt.

Ik ben tevreden als er alsnog een betalingsregeling getroffen kan worden voor het bovengenoemd openstaand bedrag. Bij video/foto voeg ik 2 foto’s toe. De eerste foto is mijn mail naar desbetreffende partij, en de tweede foto is de automatische mail die ik terug gestuurd kreeg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 02 oktober 2017 om 11:05 geantwoord

Geachte heer /mevrouw ,

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld.

Op dit moment is een betalingsregeling niet mogelijk.
Een betalingsregeling is onzerzijds geen verplichting, maar kunnen wij uit coulance treffen. Dit zijn onze voorwaarden, waarvan wij niet zullen afwijken.

Ik begrijp dat dit voor u geen wenselijke oplossing is, maar helaas kan ik niet anders dan u hierbij berichten dat uw klacht als ongegrond is verklaart.
Vriendelijk verzoeken wij u om deze klacht af te sluiten.
Bij voorbaat dank.

Webcasso BV.

Heeft op 02 oktober 2017 om 12:21 geantwoord

Waardeloos

Alle klachten die gemeld zijn door Peijnenburgp