Klacht: Betaling of uitstel

op 07 juli 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Ik ben verhuisd en heb netjes mijn verhuizing doorgegeven. Helaas ontving ik als eerst op mijn nieuwe adres een brief van webcasso. Ik heb in totaal 4x gemaild met webcasso en mijn vraag was duidelijk gesteld maar het antwoord zeer karig “in deze fase is het niet mogelijk om een betalingsregeling te treffen”. Vanmorgen na 4x in de wacht te hebben gestaan en er werd opgehangen toen ik eindelijk aan de beurt was lukte het mij om een Mw. Aylan aan de lijn de krijgen. Deze medewerker deelde mij mede dat ik geen regeling kon treffen en dat het totaalbedrag van €800 voor 31 augustus (de dag van de zitting ),waar ik dus ook geen brief van heb ontvangen, binnen moet zijn. Dit bedrag is gewoon niet in 1x te voldoen voor mij en zou graag uitstel willen. Geen begrip of coullantie van webcasso. Ik heb de service ook als zeer slecht ervaren.

Ik zou tevreden zijn met een uitstel van betaling van minimaal 3-4 termijnen die ik absoluut na kan komen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 24 juli 2017 om 17:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Taniar