Klacht: Betaling KPN

op 10 december 2015 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg tot mijn verbazing een brief uit 2009 of ik even 2800 kon betalen van een openstaande KPN rekening. Nou heel raar dat ik in 2012 gewoon een nieuw abbonement kon openen. Adres is ongewijzigd gebleven en nooit een brief ontvangen. Als dat wel zo was zou ik deze direct betalen. Het is raar dat er nu pas na 7 jaar een brief tevoorschijn komt of ik even dit kan betalen. Raar van kpn dat zij mij zelf nooit benaderd hebben toen ik een abonnement in 2012 ging afsluiten dat ik nog een openstaande vordering had! Na mijn mening kan je niet eens een nieuw contract afsluiten. Bovendien is de ten naamstelling niet juist en vertrouw ik het voor geen meter!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit opgelost is en ik dit bedrag niet hoef te betalen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 17 mei 2016 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Capa italiana