Klacht: Betaling gedaan voor inschrijven bij huren.nl alleen site bestaat niet meer !

op 15 augustus 2017 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Geachte heer mevrouw

Ik heb via Facebook een site bezocht huren.nl
Ik wilde op paar woningen reageren maar kan niet want je moest een account hebben en een prime pakket nou heb ik 24,99 betaald via iDEAL en werd door jullie behandeld. Nou kon ik op ei gingen reageren . Alleen nu wilde ik op de website zelf gaan kijken . Maar die bestond niet . Ik ging terug op Facebook en kon hem nergens meer vinden . Maar ik heb ook geen bevestiging mail gehad dat ik in geschreven sta of dag ik he gereageerd. Mijn gevoel zegt dat ik ben opgelicht de bedrijf bestaat niet maar de betalingen gaan wel door en gebeurd via stichting mollie payments inzake wooq

Wooq prime pakket 24,99

Ik heus en wil me geld terug
En omdat het via jullie gaat vind ik het werkelijk schandalig dat dit kan gebeuren ik zal dan ook nooit meer een betaling online doen !!!!

Ik ben tevreden als ik me geld terug krijg!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chryisstellin