Klacht: Betaling en storing

op 20 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Recentelijk heb ik hier een klacht geschreven over Tele2. Ik ben door dit bedrijf benaderd om eventueel de klacht op te lossen. Het ging om het slechte bereik en het langzame internet van mijn mobiel abonnement. Tele2 kon mij daar niet bij helpen. Echter werd mij beloofd dat ik een vergoeding van 54 euro kreeg op mijn volgende factuur. Dit voor de genomen moeite e.d. Echter heb ik vandaag op mijn factuur gekeken. En zoals ik al vermoedde….. Geen compensatie en geen bedrag in mindering. Dit stelt mij enorm teleur en het vertrouwen wat ik in dit bedrijf had, neemt gestaag toe. Buiten het feit dat ik dit contract aan het einde van de periode ga opzeggen, zal ik eenieder die mij erom vraagt, indien zij willen weten of ik tevreden ben over Tele2, gewoon zeggen wat ik ervan vind en wat ik de afgelopen 1,5 jaar heb meegemaakt.

Gewenste Oplossing:

gemaakte afspraken nakomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 oktober 2011 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

De vergoeding is ingevoerd en wordt verwerkt op de volgende factuur. Het invoeren van de vergoeding en de factuur van oktober hebben elkaar net gekruisd. Het was administratief dus helaas niet meer mogelijk om de vergoeding op de factuur van oktober te verrekenen. De vergoeding wordt verwerkt op de factuur van november. Onze excuses voor de onduidelijkheid hierover. Voor vragen hierover kan de klant ook terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Daar kan direct informatie over de facturatie gegeven worden.

Alle klachten die gemeld zijn door VinJoFin