Klacht: Betaling en brief gekruist

op 28 november 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb een betaling gedaan en 2 dagen later een brief ontvangen dat ik niet betaald had. Ik had in augustus dit jaar een bezwaar daarop geschreven en nu 26 november een brief gekregen dat het niet is aanvaard. Sorry, ik had betaald voordat ik een brief had ontvangen. Ik ga dit dus niet betalen. Normaliter is het zo volgens dr wet dat als de betaling en de brief zich gekruist hebben dat de brief dan als niet verzonden moet worden beschouwd.

Ik ben pas tevreden als ik niks meer hoef te betalen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 09 december 2016 om 11:03 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,
Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u een e-mail gestuurd met een reactie over uw klacht. Wij gaan ervan uit dat de klacht is opgelost. Mocht u nog verdere vragen hebben hierover, dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Amanda Urff