Klacht: betaling eigen bijdrage

op 17 oktober 2011 over CAK in de categorie klachtmelden

Vanaf het begin van dit jaar maak ik de eigen bijdrage automatisch over, om er zeker van te zijn dat betalingen op tijd bij u binnen zijn. Nu blijkt dat steeds een ander nummer te zijn, dit maakt het voor mensen niet makkelijk om structuur in te krijgen. Ik heb nu een herinnering gehad dat factuur 108850351100006 factuurdatum 03/08/2011 met een bedrag van 192,25 niet betaald is. iedere maand wordt op de 26 ste 192,25 overgemaakt, maar komt bij u dan warschijnlijk ergens anders terecht omdat daar geen structuur in zit en het niet makkelijk gemaakt wordt dit autiomatisch te doen.u moet toch kunnen zine dat iedre maand dit bedrag binnen komt. Graag zou ik hier meer structuur in zien en ik kan dus aantonen dat dit bedrag wel is overgemaakt.
J.M. van ’t Wout

Door hier een rekening voor te hebben met een rekeningnummer en niet steeds een wijziging.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 13 september 2012 om 11:58 geantwoord

Een klantadviseur van het CAK heeft de klant informatie gegeven over de facturen en de betalingen. In overleg is besloten dat de klacht is afgehandeld.

Heeft u ook vragen over uw facturen of betaalregeling? Kijk dan op onze website:

Zorg met Verblijf:

Zorg zonder Verblijf/Wmo:

Alle klachten die gemeld zijn door jm.vant.wout