Klacht: Betaling bij Neckermann wat betaald is

op 27 juni 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Wij hebben een klacht over Vesting finance. Wij hebben op 28 Februari de laatste betaling gedaan aan Neckerman van 219euro want dat stond nog open maar nu kregen wij plotseling meerdere schrijven van Vesting Finance dat er nog een bedrag open stond van 245euro dus hebben wij gebeld wat dit was toen kregen wij een stug en nors antwoord dat was nog de rente dus hebben wij dat uitgezocht. en zijn er achter gekomen dat je maandellijks dat betaald dus dat heb in gebeld om ze dat te melden ze zeiden toen het was toch de rente maar ondertussen hadden wij de betaling aan Neckermann via onze bankgegevens opgezocht en ben erachter gekomen dat wij al teveel betaald hadden dus weer gebeld naar ze en dat gemeld we moesten de gegevens maar opsturen dat dus gedaan maar kregen naar enkele weken een mail van hun met de betaal gegevens van Neckermann wij gekeken en zijn erachter dat er onnodig kosten erop staan wat volgens ons niet kloppen tot aan het openstaand bedrag volgens ons mag dit niet

Als het opgelost iz

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 11 augustus 2016 om 13:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door boxerhoeve@msn.com