Klacht: betaling

op 08 oktober 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ls.
Regelmatig ontvang ik een bericht dat ik nog niet betaald zou hebben. Mijn afschrift geeft op 5 september jl. aan dat ik onder nummer F 174155059 betaald heeft. Ook geeft u aan dat als ik betaald zou hebben het bericht als niet verzonden moet beschouwen . Maar hoelang gaat dit dan nog door. Het betreft Klantnummer C 2493 45 969 van Mobiel nummer 06-1406 3562
Hoogachtend
J.T.A.Bloos
hansbloos@live.nl

Gewenste Oplossing:

Ik ben tot op heden tevreden. Maar de vele berichten van niet betaald te hebben nu wel voldoende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Bloos