Klacht: Betaling

op 20 september 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Beste Sharon, Ik zie inderdaad dat je eerder contact hebt gehad met de klantenservice over je Premium Account. In onze reactie terug hebben we je vertelt dat wij per mail het account niet kunnen opzeggen en dat je dit zelf kunt doen via je account. Ook hebben we je de uitleg gestuurd hoe je het account precies kunt stopzetten. Ik zie dat je deze uitleg inmiddels hebt gevolgd. Je Premium Account is stopgezet op 22 september en wordt niet meer verlengd. Omdat het je eigen verantwoording is om het Premium Account stop te zetten wil ik je vragen deze klacht te verwijderen. Groet, Team Huurstunt.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 02 oktober 2017 om 16:40 geantwoord

Beste Sharon,

Groet,
Team Huurstunt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Sharongranosz