Klacht: betaling

op 14 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

ik heb die pillen ge kregen aangeboden om te proberen er stond niks bij over betalingen zeker geen prijs dan had is ze niet genomen aanbieden nog 1 in voorraad krijg nou een brief dat jullie al medere emails hadden gestuurd nooit een gekregen moet dan 84.95 betalen doe ik niet heb met grote tegenzin 59.95 betaald dus er gaat een email naar kassa om meerdere mensen te waarschuwen er niet in te trappen

Mevrouw de Jong Olivier

IJdenhove 54 Hedrik Ido Ambacht

als ik mijn geld terug krijg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:00 geantwoord

Beste Truus,

Billink is een betaalmethode, wij zijn niet de webshop. Wij hebben daardoor niet de mogelijkheid om voor je na te gaan wat er stond vermeld bij het plaatsen van de bestelling. Je klacht zullen wij communiceren met de webshop zodat zij hierop de website kunnen aanpassen indien dit nodig is.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is, wij adviseren om contact op te nemen met de webshop waar je de producten hebt besteld.
Rechts bovenaan de facturen welke wij toezenden staan de gegevens van de webshop. Zij kunnen je mogelijk meer informatie geven betreffende je bestelling en daarbij komende kosten voor het product.

Als zij na 5 werkdagen niet hebben gereageerd vernemen wij dat graag, op dat moment gaan wij contact opnemen met de webshop voor jou.

Wij hopen je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, voor vragen zijn wij te bereiken via info@billink.nl of 010 - 41 41 473 tijdens kantooruren.

Eva

Alle klachten die gemeld zijn door puck060809