Klacht: betaling

op 13 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb een aanmaning gehad van 12.86 euro.heb een mail willen sturen om te vragen wat het is de mail klopt niet dit is info@billink.nl.weet nu niet wat ik moet doen de telefoonnummer klopt ook al niet . dank u

Gewenste Oplossing:

kunnen jullie mij een juist email of telefoonnummer bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Monique,

Bedankt voor je bericht, vervelend dat er na je betaling alsnog een factuur hebt ontvangen.

Dit komt omdat er €0.36 te weinig is betaald, wij hebben hierover een e-mail toegezonden maar geen reactie of betaling op mogen ontvangen.

Gezien de situatie hebben wij je factuur volledig op betaald gezet. Wij sturen een e-mail naar je toe met hierin de bevestiging dat de factuur volledig op betaald staat.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door moniquetilkin123