Klacht: Betaling

op 03 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op Facebook een artikel gezien met afslankpillen probeer 10 dagen gratis ik zat nergens aan vast nu krijg ik steeds dat ik moet betalen vind het echt niet leuk worden ik heb voor de rest niet besteld kan u mij helpen

Gewenste Oplossing:

Ik wil de rest van het potje terug sturen heb er maar 3 pillen uitgehaald. Ik vind dat de beschrijving beter had moeten zijn want er zit totaal geen papier bij met retouren. Ik wil er vanaf met dat ik zoveel moet betalen 100 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marjan,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan6665