Klacht: Betaling

op 03 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik had op Facebook een artikel gezien met afslankpillen probeer 10 dagen gratis ik zat nergens aan vast nu krijg ik steeds dat ik moet betalen vind het echt niet leuk worden ik heb voor de rest niet besteld kan u mij helpen

Ik wil de rest van het potje terug sturen heb er maar 3 pillen uitgehaald. Ik vind dat de beschrijving beter had moeten zijn want er zit totaal geen papier bij met retouren. Ik wil er vanaf met dat ik zoveel moet betalen 100 euro

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:40 geantwoord

Beste Marjan,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva