Klacht: betaling

op 18 november 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

hallo
ik had par weet terug een mail van direct pay dat ik heb achtar stand bij Essent van jaar 2014/2015 bedraag van 153 euro.ik heb contact gehad met Essent ze zijn verteld dat ik heb geen achter stand. over dat ik heb ook bewijs van. ik heb alweer contact gehad met direct pay ze zijn So slicht mensen gef geen gooi antwoord zicht allen moet betaling ik zij stuur me bewijs ze zijn stuur allen een factoor maar Essent zelf ook wet niet voor wat is deza factoor. ik heb verteld als ik was achter stand bij Essent waarom Essent twee de factuur niet gestuurd derde vacatuur met aanmaning cost. als ton ik niet betaald der na Essent moet sturen naar incasso bieuro maar Essent na 12 mand direct gestuurd naar incasso beuro als ik had achter stand met Essent waarom Essent vorig mand extra geld gestoord op mijne bank rekening ik heb all tijd goed mine rekening betaald voor Essent. om dat ik heb gestopt met Essent now kreeg dat probleem ik had 3 aansluiting met Essent twee winkel in mine huis
ik kan niet goed schrijven als jullie heb telefoon nummer ik kan goed uit liegen.mvg

Essent moet daudlijk bewies geven in ook uit liegen waarom op tijd factoor niet gestuurd ton ik haad genoeg bewies maar new ze zijn geef mij geen tijd elk week deza bedraag gaat huger

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 november 2016 om 11:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door RAZZAQ