Klacht: Betaling.

op 19 oktober 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ineens werd ik gebeld door vesting finance dat er nog een bedrag van 900 euro zou openstaan. Ik had volgends hun al 1500 betaald. En dit zou een oudere vordering zijn. Van 2011. ! Vervolgends vraag ik hun om een specificatie waar dit bedrag nog vandaan zou moeten komen . ik kreeg niet meer dan een domweg rekensommetje maar kon niet kijken waar dit dan precies van zou moeten zijn . ze kunnen mij ook niet helpen aan de inhoud ervan. Ik ga toch niet iets betalen waarvan ik niet eens weet of het wel zo is. Ik heb gebeld en je krijgt nog een grote bek toe ook. We zitten in 2016 .dit is dus 5 jaar later en ik heb volgends hun al 1600 betaald maar dan weer via een andere deurwaarder. Ik word er helemaal gestoord van .

Ik wil precies weten waarom ik moet betalen !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 15 november 2016 om 18:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Denisegoulooze