Klacht: betaling

op 19 september 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

goedeavond,

ik heb een keer tijdje geleden een account aangemaakt met gratis registren en nu krijg ik opeens een betaling binne van 50 euro terwijl ik dit nog nooit gebruikt heb wou alleen even kijken of dit anders was dan woningnet maar ik vind die rekening nergens op slaan hoe ken ik dit oplossen want dat ga ik echt niet betale namelijk stond zelfs bij gratis

vriendelijke groet,
peter marchand

zodra ik dit niet meer hoef te betalen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 27 september 2016 om 09:45 geantwoord

De heer Marchand geeft aan een gratis account te hebben aangemaakt. Inmiddels is er contact geweest met de heer en daarbij is aangegeven dat hij zich niet heeft geregistreerd voor een gratis account, maar voor een betaald Premium Account. De heer heeft hierbij onder andere zijn rekeningnummer ingevuld en is akkoord gegaan met de betaalvoorwaarden. Hierbij is een elektronische machtiging afgegeven van 19,95 euro per maand tot wederopzegging. Bij niet op tijd betalen worden herinneringen gestuurd en uiteindelijk wordt het bedrag verhoogd.

Er is een uitleg gegeven over het opzeggen van het Premium Account en daarmee gaan we er vanuit de heer voldoende te hebben geïnformeerd en sluiten dan ook deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door petermarchand