Klacht: betaling

op 12 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil betalen via het internet, dat is niet mogelijk lijkt het
kan nergens iets vinden of informatie over mijn pakket.
nu staat mijn pakketje op hold on. waar kan ik informatie vinden over mijn pakket en waar betalen.

Gewenste Oplossing:

als ze me een link sturen waar ik mijn pakket kan betalen of opnieuw laten bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 augustus 2016 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Beaukayan,

U geeft aan dat uw pakket op on hold staat, dat is inderdaad even lastig. Helemaal als het u ook niet lukt om de betaling te doen. Mijn advies in deze is om contact op te nemen met het volgende telefoonnummer: 088-0552000.
Dit betreft het telefoonnummer van DHL Express, de afdeling waarmee uw zending verstuurd is. Zij zullen u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Tom Vergeer
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Beaukayan