Klacht: betalen onvoldoende gefrankeerde post

op 04 januari 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klacht

Ook bedrijfen frankeren hun post soms te weinig. Er zit dan voor de arme burger niets anders op dan de boete te betalen. Lijkt gemakkelijk om dit via www.tntpost.nl/betalen te doen allen kan ik de site niet vinden. jammet voor TNT.

Gewenste oplossing

Beter zoekprogramma om de site te vinden.

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Bericht van R Brouwer

4 jaren geleden - https://www.tntpost.nl/zakelijk/betalen/ Het was even zoeken maar: Hier kan je straf porto voldoen als je tenminste kunt internet bankieren. Je moet dan de betaalcode (N01.091215.005180 bv) opgeven in het vak, daarna alleen op uw bedrag vakje klikken dan komt als het goed is het te betalen bedrag er vanzelf in te staan. Anders moet je zegels plakken op de achterzijde van de kaart onvoldoende gefrankeerde post ontvangen of verzonden, of naar het postkantoor om te betalen. N.B. Invulling betaalcode: hoofdletter "A of N" wordt uitsluitend gevolgd door cijfers en punten. Groetjes Rob Brouwer.

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door marieke van der pol