Klacht: Betalen ipv gratis

op 22 september 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon heeft op mijn naam zich aangemeld voor gratis registeren bij huurstunt, nu moet ik iedere maand 19 euro betalen, ik heb met hun gebeld om het abonnement te stoppen per direct en dat doen ze niet.

Gewenste Oplossing:

Als het abonnement meteen stop en ik niks aan hun hoef te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 17 oktober 2016 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er op meerdere manieren contact geweest met mevrouw Stitou-Zaaboul. Hierbij is een oplossing geboden en het wachten is nu nog op de uitvoering van de actiepunten. Aangezien we in de veronderstelling zijn dat we mevrouw voldoende geïnformeerd hebben zullen we deze klacht dan ook sluiten.

Met vriendelijke groet,

Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door Thami 55