Klacht: Betalen en niet mee mogen spelen

op 30 september 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik had 3 loten bij de staatsloterij.
Dit werd automatisch afgeschreven.
In juli is dit helaas maar 2 keer gelukt in plaats van 3 keer.
Ik kreeg een mail dat ik met alle 3 mijn loten niet meer mee mocht doen met de trekking van 10 juli.
Vervolgens heb ik gebeld en dit werd telefonisch bevestigd ookal zou ik het 3e lot betalen, ik mocht niet meer mee doen. Echter ik had al wel gewoon voor 2 loten betaald.. Ik was natuurlijk kwaad en heb die andere 2 betalingen uiteindelijke terug gehaald omdat ik volgens hen toch niet meer mee mocht doen.
Nou krijg ik een week geleden 3 mails van de deurwaarder of ik even meer dan €50 per lot wil overmaken.. ligt dit nou aan mij? Ik ga toch niet betalen voor iets waarvan mij vooraf word duidelijk gemaakt dat ik het niet ga krijgen?
Netjes een mail naar de deurwaarder gestuurd samen met de mails van de staatsloterij. Maar ze blijven erbij dat ik maar gewoon meer dan €50 per lot moet aftikken nu..
Ik vind dit zo verschrikkelijk vreemd..

Er word gewoon niet naar een oplossing gezocht met je. Naar herhaalde keren contact te hebben gehad is het alleen maar erger geworden. Daarom heb ik dan ook het idee dat klachten totaal niet serieus genomen worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ricardo Mechelinck