Klacht: Betalen

op 18 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom betalen er zat voldoende op.

Gewenste Oplossing:

Als ik het poststuk mag zien

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 oktober 2016 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geacht heer van Tent,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u dit poststuk niet heeft kunnen bekijken op de website. Graag geef ik u meer informatie.

Dit betreft een poststuk dat u heeft verzonden naar P. van Wijk in Sliedrecht. U heeft deze envelop gefrankeerd met 0,73 euro. Maar dit poststuk heeft een gewicht van 27 gram dus er hadden 2 postzegels op gemoeten. De portokosten bestaan binnen Nederland uit het ontbrekende bedrag aan postzegels, afgerond naar € 0,73 of een veelvoud daarvan, plus administratiekosten. Ik wil u vriendelijk verzoeken om deze kosten te voldoen. Alle tarieven kunt u hier vinden;

http://www.postnl.nl/versturen/brief-of-kaart-versturen/tarieven/?country=nl
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Boerenkar