Klacht: Betaalverzoek voor inklaringskosten pakket niet mogelijk

hallootjes456 op 10 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket uit Groot Brittannië is aangekomen in Nederland, en ik heb een brief gekregen dat ik de inklaringskosten (€11,43) hiervan tot 11 december kan betalen. Toen ik de PostNL site bezochte en mijn gegevens invoerde, klikte ik op ‘Zoeken’ alleen om naar niks gebracht te worden. Ik heb meerdere keren geprobeerd om het betaalverzoek überhaupt te zien, maar ik wordt constant naar een site gestuurd met alleen een wit beeld en verder niks. Hier maak ik me zorgen over, aangezien ik veel voor dit pakket heb betaald en niet wil dat het wordt teruggestuurd omdat de site niet werkt.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als er een manier kan worden gevonden dat ik voor 11 december toch het betaalverzoek verstuurd krijg om de inklaringskosten te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 december 2021 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over te betalen inklaringskosten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik u telefonisch kunnen bereiken. Maar als het niet gelukt is om online te betalen, dan gaat het pakket naar een servicepunt waar u alsnog het pakket kunt betalen. Ik wil u dan ook adviseren om de track trace pagina in de gaten te houden. Mocht u echter nog vragen hebben over de zending dan kunt u ons bereiken via onderstaande link. Wel wil ik u dan adviseren om ook de track trace code dan door te geven. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hallootjes456