Klacht: betaalt, geld weg

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Whitestripskopen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Whitestripskopen.nl in behandeling genomen

Bericht van Whitestripskopen.nl

5 maanden geleden - Beste Warda el Idrissi, Spijtig om te horen dat je niets hebt ontvangen. U heeft bij uw laatste bestelling bij ons een ander naam en adres opgegeven. Mogelijk is het daarbij fout gegaan. Graag hoor ik van je of de bestelling reeds op onderstaand adres is bezorgd. AFLEVERADRES Sana riouach albert camusplaats 198 3069 BP rotterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Whitestripskopen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Whitestripskopen.nl

Heeft op 08 september 2018 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gele tanden