Klacht: betaalmogelijkheid

op 04 oktober 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bril gekocht van bijna € 800,- Bij afrekenen kon dit alleen contant of via Ideal.
Het is toch van de gekke dat deze firma online wel een credikaart accepteert maar in de winkel deze mogelijkheid niet kan.
Waarom het liefst betalen met credit kaart, je hebt dan een gratis dekking ingeval stukgaan, diefstal, verlies enz.
Deze firma is de enige die de betaling in de winkel met creditkaart niet aanbied, andere ketens doen dat zonder problemen.
Kortom afgezien van de hogere prijs voor een bril enz. is dit een slechte service.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk het betalen naast contant, ideal ook met een creditkaart mogelijk maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ellobo64

1 week geleden - Klacht is inmiddels opgelost, kon vandaag gewoon met mijn creditcard betalen, dus Eye Wish treft geen blaam, alleen zou ik een advies aan de klantenservice van Eye Wish willen geven om de medewerker die mij foute informatie heeft gegeven dat je niet kan betalen met een creditcard in de winkel hierop aanspreken.

Alle klachten die gemeld zijn door ellobo64