Klacht: Betaalmogelijkheden bij Ikea

op 31 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probleem bij het in België afleveren van goederen. Er is gezorgd voor een bankcheque om de levering van de keuken te betalen. Deze werd geweigerd, de vrachtwagen is vertrokken. Gevolg: latere levering en boete van 250 euro.
Terwijl er in het dossier dat we bij bestelling mee kregen een blad zit met afleveringsvoorwaarden en betalingsmogelijkheden. Hierop vermeld “Voor klanten in België is een bankcheque een betere betaalmogelijkheid.” dit vind je bij puntje 3.3 op de bijgevoegde pdf. Dit spreekt alles tegen? Ik vind dat de 250 euro boete niet mag aangerekend worden, wij hebben niets mis gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door lespoix-claes