Klacht: Betaald voor niet geleverde dienst

op 06 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb betaald €1,99 voor het leveren in de avond maar om 22.05 uur kreeg ik de melding van de bezorger dat het liet ging lukken! De volgende dag zou de levering weer worden aangeboden, maar hè ik vraag en betaal niet voor niets om levering in de avond. Ik zou de volgende dag er niet zijn!
Nu kan ik het pakket ZELF ophalen bij het postkantoor en is er dus betaald voor een niet geleverde dienst!!
Graag zie ik het betaalde bedrag uit principe terug!
Gaarne contact en een excuus wordt op prijs gesteld.
Vr.gr.

Gewenste Oplossing:

Als er een schriftelijk excuus en retour van het betaalde bedrag heeft plaats gevonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Feenstra, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat uw pakket niet op de door u gekozen avond is geleverd. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Graag verneem ik van u of u €1,95 (het bedrag voor avondbezorging) via onze site of app aan ons heeft betaald of dat u reeds bij uw bestelling bij de afzender heeft gekozen voor avondbezorging. In dat laatste geval raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. Wilt u mij ook de 3S-code van het betreffende pakket sturen? Ook ontvang ik graag voor de zekerheid uw mobiele telefoonnummer en IBAN-rekeningnummer + een printscreen van de betaling, dan kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Juhn

5 maanden geleden - Beste PostNL, Ik heb een reactie gegeven via de app. De barcode 3SZXWF009301289. Het pakket heb ik inmiddels opgehaald bij het postkantoor. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om mijn telf.nummer alsmede bankgegevens enz hier publiekelijk te maken....volgens mij heb ik een e-mailadres in de beveiligde omgeving van dit forum achter gelaten....

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 februari 2018 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Feenstra,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u deze informatie niet openbaar op deze website wilt vermelden. Wij reageren echter alleen via deze website. Ik heb niet de mogelijkheid om u via e-mail te benaderen.

Voor zover ik in mijn systeem kan zien heeft u deze kosten aan de afzender betaald en via ons alleen voor een andere bezorgdag gekozen. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om om ons een print screen te sturen waarop zichtbaar is dat u deze kosten aan ons heeft betaald. U kunt dit privé aan ons doorgeven via facebook of twitter of u kunt dit per post aan ons sturen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 07 februari 2018 om 06:48 geantwoord

De printscreen heb ik via fb Messenger gestuurd, ik ben in afwachting van de reactie en actie!
Dus, nee de klacht is nog niet opgelost......

Reactie van de melder van de klacht Juhn

5 maanden geleden - Het is nog NIET opgelost want ik heb mijn geld nog niet terug....

Alle klachten die gemeld zijn door Juhn