Klacht: betaald voor loten die ik niet hebt gekregen

op 13 mei 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Op de eerste plaats wil ik mijn ongenoegen uitspreken over uw klantenservice , dit is ronduit waardeloos hoogst irritant en frustrerend.
Probleem bij uw organisatie is dat als er een klant een wat afwijkende vraag heeft de vraag wordt doorgeschoven naar een collega die
bevoegd zou zijn dieper in het systeem te kunnen kijken… vervolgens wordt ik in de wacht gezet en na 10 minuten wachten wordt de lijn verbroken !!!
en dat 3 keer achter elkaar met telkens de belofte van een van uw medewerkers dat dit niet meer zou gebeuren……ik wordt hier helemaal niet goed van ….
dit is dan ook mijn laatste poging om mijn ( eenvoudige) vraag beantwoordt te krijgen voordat ik aangifte doet van oplichting .

Op Maandag 3 April 2017 is er 175 euro naar uw organisatie overgemaakt voor 10 loten voor de trekking van 10 April .
Bij het nazien of dat hier een prijs op zou zijn gevallen kreeg ik de melding : ” Helaas, je speelde niet mee met de trekking van 10 April 2017 ”
Ik heb deze loten betaald en niet gekregen…..hoe kan dit ? en hoe gaan wij dit oplossen ?
Hierbij gegevens als mijn klantnummer 26347410 Nederlandse loterij organisatie BV en mijn rekeningnummer is NL54 INGB 0003835689
Hopelijk kom ik nu wel door met mijn vraag want via uw klantenservice werkt het niet ……

Mvg
steef Leerentveld
Molenkade 28 3251 LM Stellendam

ik zou te vrede zijn als men de moeite zou nemen mijn vraag/klacht in behandeling te nemen .
Toezegging dat binnen 10 dagen vraag/klacht wordt behandeld kan men ook al niet waar maken .
Wordt klant wel serieus genomen ?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door velorex