Klacht: betaald, maar nooit meer iets gehoord!

op 03 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Op 18 september 3 air bra besteld voor 49,95 en betaald met Ideal. Geen bevestiging gehad en op mails geen antwoord. Bij mijn laatste mail, toen ik meedeelde aangifte te doen bij de politie (advies van mijn bank), kwam er als antwoord: geef uw adresgegevens. Daarna niets meer vernomen.

Beste oplossing: geld retour
2e optie: artikelen alsnog binnen week geleverd

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Tommy Teleshopping

6 jaren geleden - Door een storing in ons mail systeem kunnen wij helaas de reeds verstuurde e-mails en binnenkomende mails tijdelijk niet beantwoorden. Wij zijn telefonisch te bereiken op telefoonnummer 0900 04000 32 van maandag tot donderdag van 9.00 uur tot 17.00 uur en vrijdag van 9.00 uur tot 16.00 uur. Tevens zijn wij op de hoogte van het ontbreken van de orderbevestigingen per mail bij de webshop bestellingen. Hier wordt op dit moment nog aan gewerkt. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tommy Teleshopping B.V.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 04 oktober 2011 om 11:12 geantwoord

Wij hebben de klant vermeld wat de status is van de levering.

Heeft op 10 oktober 2011 om 08:50 geantwoord

Mijn gewenste oplossingen zijn niet gehonoreerd. Ik word aan het lijntje gehouden met het antwoord dat de eerstvolgende levering van het artikel over een week pas binnenkomt (geen toezegging dat het dan ook werkelijk aan mij geleverd wordt!)
Deze standaard zin (met schrijffout) lees ik bij een groot deel van de "klachtoplossingen".
Dat er mailproblemen zijn is ook een dooddoener. Toen ik mailde dat ik aangifte ging doen, was er wel meteen een reactie.
Kortom, geen oplossing!

Nu, een week later, nog steeds taal noch teken van mijn bestelling.

Alle klachten die gemeld zijn door harteveld