Klacht: Betaald maar niets ontvangen

op 22 september 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Op 28 juli heb ik een jurk besteld en betaald. We zitten nu op 7 september en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb het bedrijf gegoogeld omdat er op het telefoonnummer niet wordt opgenomen en op appjes wordt er niet gereageerd. Ik heb het bedrijf ook via facebook benaderd maar krijg ook geen respons. Toen ik het adres van het bedrijf online opzocht kwam ik uit op een heel ander bedrijf. Ik besloot dat bedrijf te bellen. De man die ik te spreken kreeg zei dat mode statements van een familielid is die daar ingeschreven staat. Hij verzekerde mij dat het netjes opgelost zou worden en dat ik terug gebeld zou worden. We zijn nu weer een week verder en nog steeds heb ik niets gehoord. Ik heb een foto van mijn ING betaling via de app en via Facebook verstuurd als bewijs van betaling maar ik word gewoon genegeerd.

Ik vind het niet meer dan fatsoenlijk dat ik een reactie krijg op mijn vraag. Kan de jurk niet geleverd worden dan wil ik mijn geld terug. Maar wekenlang iemand negeren die voor een product heeft betaald is zwaar schandalig.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 08 december 2017 om 20:40 geantwoord

Goedenavond Desiree,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. We hebben het even nagekeken en volgens onze administratie is de klacht reeds geleden opgelost. Omdat wij deze graag willen afsluiten zijn we verplicht om op jouw klacht te reageren.

Onze excuses voor de nare ervaring die je hebt gehad met Mode-Statements.

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements.com

Alle klachten die gemeld zijn door DesireeVermaat