Klacht: Betaald maar niets ontvangen

FolkertdeJ op 13 december 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Op 14 november 2 dekbedden plus een kussen via de website van Beter Bed besteld en
betaald. Bestel bevestiging geeft aan dat ik rond 26 december een track en trace code van
post.nl zal ontvangen. Op 2 december nog steeds niets gehoord, dus Beter Bed gebeld, waar
mij medegedeeld werd dat bestelling klaar lag voor levering. Daar ik op 6 december nog steeds
niets vernomen had, email gestuurd dat ik de bestelling annuleer. Krijg email terug dat dit niet
kan daar bestelling in leverings proces zit. Moet bij levering maar weigeren voor ontvangst.
Vandaag 8 december nog steeds geen track en trace code ontvangen.
Het is nu 13 december en bij navraag zit hij nog steeds in het leverings proces en kunnen ze de order niet annuleren en moet ik maar op terug betaling wachten.
Mijn advies aan iedereen is betaal nooit vooruit aan Beter Bed. Als er iets niet goed gaat kan je een eeuwigheid op terug betaling wachten.

geld terug van mijn bestelling per ommegaande.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 13 december 2021 om 16:07 geantwoord

FolkertdeJ

Heeft op 13 december 2021 om 16:55 geantwoord

Dit smoesje heb ik al zovaak van hun gehoord. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik de order annuleer. Maar dit schijnt niet bij deze oplichters door te dringen. Waarom zou je toch iets willen verzenden dat regelrecht retour gaat. Hebben ze geld teveel, oh nee want ze kunnen me niet terug betalen. Heb bij Visa kaart al een betwistings formulier ingevuld en verzonden. Had beter op moeten letten, zie dat velen de zelfde klacht hebben. Ik wil mijn geld terug en niet een pakket ontvangen dat ik geannuleerd heb ivm niet leveren.

Reactie van de melder van de klacht FolkertdeJ

1 maand geleden - Ondertussen via de betwisting geld terug ontvangen. Tot mijn verbazing kwam het pakket vandaag aan. Heb het natuurlijk niet geaccepteerd en terug laten zenden. Het verbaasd mij dat Beter Bed geen rekening houdt met de pakket service. Die mensen hebben het al druk genoeg in deze tijd. Deze zending was niet nodig geweest, daar ze al sinds 6 December wisten dat ik dit pakket zou weigeren. Verspilling van geld en milieu. Ze hebben duidelijk hun zaken niet op orde. Nooit meer Beter Bed.

Alle klachten die gemeld zijn door FolkertdeJ