Klacht: Betaald maar geen werkende telefoon

op 17 februari 2018 over Blue Phone in de categorie Mobiele Telefonie

Een tijdje geleden ben ik met mijn telefoon naar Blue Phone geweest met mijn kapotte telefoon.
Mijn scherm was kapot en ik wilde hem graag laten maken. Zij beloofde mij dat ze mijn telefoon konden maken, na 80,- plus 25,- voor iets wat vervangen moest worden te hebben betaald voor mijn scherm deed mijn telefoon het nog steeds niet. Ik ben terug gegaan naar blue Phone, ik moest me telefoon laten liggen ze zouden er nog een keer naar gaan kijken. Ik haal mijn telefoon op en ze zeggen dat hij gemaakt is. Ik kom thuis en weer heeft mijn telefoon hetzelfde probleem! Ik ben in totaal 5 of 6 keer terug geweest. Ik krijg iedere keer mooie beloftes. Deze man vertelde mij ook dat er onderdelen weg waren gehaald door de vorige telefoon maker (mijn telefoon is nooit naar een andere maker geweest..) en dat verhaal vertelde hij ook aan een vriendin van mij. Het verhaal gaat nog veel langer door.. Maar ik heb in totaal 170,- betaald en mijn telefoon doet het nog steeds niet. Ik heb al een aantal keer aangegeven dat ik mijn geld terug wil maar nog steeds heb ik mijn geld niet terug gehad.

Ik ben tevreden als ik mijn 170,- terug heb!

Alle klachten die gemeld zijn door Jesscaps