Klacht: betaald en geen label ontvangen

op 27 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

hallo ik heb net proberen online een pakket willen versturen maar kreeg geen label of email heb wel 12.71 betaalt online maar niks ontvangen

heb nu naar post kantoor gebracht
mijn gegevens zijn postweb ?9zf41xp-2017022414030500

kenmerk 24-02 2017

0020001501949630

dit is wat op mijn afschrift staat heb niks voor de rest ontvangen
had graag mijn geld terug mijn
nl77ingb 0000853398 nwj donners

als ik mijn geld terug krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 februari 2017 om 17:05 geantwoord

Geachte mevrouw Donners,

Uit uw bericht begrijp ik dat u op 24 februari jl. een pakketlabel heeft aan proberen te maken, maar dit dit niet is gelukt. In dit proces is er wel geld van uw rekening afgeschreven. Ik kan mij voorstellen dat u zich hierover een beetje zorgen maakt en ik kan mij uiteraard voorstellen dat u dit geld graag weer op uw rekening ziet verschijnen.

Hiervoor verwijs ik u graag door naar ons restitutieformulier. http://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/ is hiervan de directe link. Na het indienen zult u gelijk een bevestiging krijgen en bij akkoord staat het bedrag binnen twee weken weer op uw rekening. Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door nicoldonners1968