Klacht: Betaald en daarna bleef het stil

op 01 juli 2020 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

27 juni 2020 heb ik € 34,90 overgemaakt voor de bestelling van een haarkruller.
Het bedrag afschrijven is gelukt, en vanaf dat moment is het volledig stil gebleven.
De bestelling was geplaatst bij Beslist.
Daar kan ik niets vragen, omdat er geen ordernummer is.
Graag verneem ik hoe dit verder moet.
Met groeten.

Gewenste Oplossing:

Ontevreden. Wil graag vervolg horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waamiek