Klacht: Betaald, al ruim 1wk niet naar postnl

ABL op 10 september 2021 over Douane in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inklaring is geregeld. Betaling via Postnl al 8 dgn terug gedaan. Dan een bezorg aankondiging in Postnl App. En op bezorgdag dan weer een onbekende bezorgtijd.
Postnl zegt dat pakje bij Douane ligt. Al 8dgn, ondanks dat alles is afgehandeld.

Gewenste Oplossing:

Douane. Geef dat pakje gewoon aan Postnl. Acht dgn bij jullie zo laten liggen onnodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douane over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Douane in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ABL

1 jaar geleden - Snel al een reacties van de Douane. Met eerst standaard uitleg procedure inklaring. Met daarop volgend mijn bewijzen (foto pakje bij Post.nl en de rekening inklaring) als antwoord. Aangezien mijn pakje al in het laatste traject zit (nl de bezorging) kon de Douane verder niets doen. De hele mail wisseling gaat per direct richting Post.nl. Klacht opgelost? Nee. Bij de Douane is mijn klacht verder goed afgehandeld. Ik laat Post.nl dit nu uitzoeken. En mogelijk volgt er een nieuwe klacht richting Post.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door ABL