Klacht: Betaalcode boete onleesbaar

op 21 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een kaartje ontvangen waar blijkbaar niet genoeg postzegels op zaten en nu moet ik opdraaien voor de kosten. Echter kwam de brief met de betaalcode hiervoor gescheurd binnen, dus kan ik de betaalcode niet lezen.

Gewenste Oplossing:

Als ik deze melding op een fatsoenlijke manier heb ontvangen zodat ik de boete kan betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Baert,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het als geadresseerde niet prettig is om een porto kaart te ontvangen. Mijn excuses dat de betaalcode niet meer leesbaar is omdat deze kaart beschadigd is geraakt. Graag wil ik dit toelichten.

Wij proberen de porto kaart altijd naar de afzender te sturen, maar dat is in dit geval niet mogelijk geweest en dan ontvangt u als geadresseerde het verzoek. Maar als geadresseerde bent u niet verplicht om deze kosten te betalen. Daarom heb ik dit in orde gemaakt en de kosten voor u laten vervallen. U hoeft niet te betalen en u mag de porto kaart of de herinnering hiervan gewoon weg gooien.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Alanahb