Klacht: Betaal al maanden de rekening van iemand anders

op 28 januari 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst hebben ze er weken over gedaan om internet werkend te krijgen. Nu betaal ik al maanden de rekening van iemand anders. Per ongeluk heeft Tele2 de telefoonnummers omgedraaid. Krijg alleen maar mensen van de klantenservice die me niet kunnen helpen en me niet kunnen doorverbinden met mensen die me wel kunnen helpen. En opzeggen mag niet.

Gewenste oplossing

Geld terug en contract ontbonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Tele2

7 jaren geleden - Beste merijntillema, Het spijt me om te lezen dat je al geruime tijd niet de juiste facturen ontvangt. Ik ga dit voor je oppakken en kom hier bij je op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 07 februari 2011 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het teveel betaalde geld wordt teruggestort en het contract wordt ontbonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door merijntillema